Addictive Sound to firma założona w 2014 roku , która łączy teorię z praktyką. Nasi specjaliści od dźwięku, z wieloletnim doświadczeniem w branży muzycznej, tworzą rozwiązania, które spełniają najwyższe standardy. Na naszym blogu znajdziesz fachową wiedzę na temat akustyki i inżynierii dźwięku, popartą praktycznymi przykładami.
CEO Addictive Sound, Pasjonat Dźwięku, Absolwent kierunku Inżynieria Dźwięku na Politechnice Gdańskiej
O nas
Addictive Sound to firma założona w 2014 roku , która łączy teorię z praktyką. Nasi specjaliści od dźwięku, z wieloletnim doświadczeniem w branży muzycznej, tworzą rozwiązania, które spełniają najwyższe standardy. Na naszym blogu znajdziesz fachową wiedzę na temat akustyki i inżynierii dźwięku, popartą praktycznymi przykładami.
Panele akustyczne to profesjonalne ustroje, które stosuje się m.in. w studiach nagrań, pomieszczeniach odsłuchowych, pomieszczeniach mieszkalnych oraz biurach. Tak naprawdę można zastosować je wszędzie tam, gdzie zależy nam na wysokiej jakości dźwięku i niwelowaniu pogłosu. Kluczem do uzyskania odpowiedniej akustyki wnętrza jest staranne rozmieszczenie paneli akustycznych na jego ścianach i suficie. W tym tekście pokażemy, … Continued
Wyciszenie, wygłuszenie czy wytłumienie? Czym się różnią?
W temacie akustyki możemy spotkać się z takimi pojęciami jak wyciszenie, wygłuszenie i wytłumienie. Każde z nich odnosi się do działań związanych z rozchodzeniem się fal dźwiękowych w pomieszczeniach i różnią się przede wszystkim tym, jaki ostateczny efekt chcemy osiągnąć. W tym tekście sprawdzimy, czym są wyciszenie, wygłuszenie i wytłumienie oraz jakie podstawowe różnice między … Continued
Hałas w biurze – najlepsze rozwiązania problemu hałasu w pomieszczeniach biurowych
Występowanie hałasu w biurze może negatywnie wpływać na samopoczucie oraz wydajność pracowników. Przede wszystkim rozprasza osoby znajdujące się w biurze, co przekłada się na ich problemy ze skupieniem, spadek wydajności, a nawet rozdrażnienie i pogorszenie samopoczucia. Warto zastanowić się nad tym, jak można ograniczyć występowanie hałasu w przestrzeniach biurowych. W tym celu wartym rozważenia będzie … Continued
Panele akustyczne – połączenie designu i poprawy akustyki
Wśród ustrojów akustycznych wykorzystywanych na co dzień w adaptacji akustycznej pomieszczeń znajdują się m.in. panele akustyczne. Dzięki nim w dość prosty sposób można poprawić komfort akustyczny w wybranych pomieszczeniach, a z drugiej strony mogą pełnić również ważną rolę dekoracyjną. Nowoczesne panele akustyczne to unikalne połączenie designu i cech praktycznych. Dlaczego warto na nie postawić? Czym … Continued
Aby zapewnić najlepsze wrażenia, używamy technologii takich jak pliki cookie do przechowywania i/lub uzyskiwania dostępu do informacji o urządzeniu. Wyrażenie zgody na stosowanie tych technologii pozwoli nam przetwarzać dane, takie jak zachowania podczas przeglądania stron lub unikalne identyfikatory w tej witrynie. Brak zgody lub wycofanie zgody może negatywnie wpłynąć na niektóre funkcje i możliwości.
Funkcjonalne
Always active
Przechowywanie lub dostęp do danych technicznych jest ściśle konieczny do uzasadnionego celu umożliwienia korzystania z konkretnej usługi wyraźnie żądanej przez subskrybenta lub użytkownika, lub wyłącznie w celu przeprowadzenia transmisji komunikatu przez sieć łączności elektronicznej.
Preferencje
Storage or technical access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Statystyka
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do celów statystycznych.Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do anonimowych celów statystycznych. Bez wezwania do sądu, dobrowolnego podporządkowania się dostawcy usług internetowych lub dodatkowych zapisów od strony trzeciej, informacje przechowywane lub pobierane wyłącznie w tym celu zwykle nie mogą być wykorzystywane do identyfikacji użytkownika.
Marketing
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest wymagany do tworzenia profili użytkowników w celu wysyłania reklam lub śledzenia użytkownika na stronie internetowej lub na kilku stronach internetowych w podobnych celach marketingowych.